Kirándulás – La Gomera

Komp: Fred Olsen

Ez a kirándulás Los Cristianos kikötőjéből indul, ahol felszállunk (kirándulóbusszal) a kompra, majd egy rövid hajókázás után kikötünk San Sebastianban, La Gomera fővárosában. Innen indulunk a Garajonay Nemzeti Parkba, melyet az UNESCO a Világörökség részéve nyilvánított, s többek között a híres babérerdejéről ismert. Utunkon elhaladunk az Asunsion templom mellett, megállunk fotózni a Mirador de las Caroneras kilátóban, ahonnan csodásan látszik Hermigua városka, illetve a völgy. Folytatjuk utunkat La Palmitán keresztül, mely közvetlenül a Nemzeti Park mellett helyezkedik el, s megérkezünk a kicsi falvakba, Las Rosasba és Aguloba. Itt megállunk egy tipikus gomerai étteremben megebédelni, ahol a finom helyi ízek mellett megismerhetjük az ősi kommunikációs formát, melyet a kanári-szigeteki őslakosok használtak, hogy értesítsék egymást. Ez a „nyelv” az el silbo, mely valójában egy „füttynyelv”. Az étteremben a pincérek bemutatásában hallgathatjuk meg. Ha időnk engedi, s nyitva van, akkor ebéd után bemehetünk a Juego de Bolas néven ismert központba, ahol több hatalmas bemutató teremben foglalják nekünk össze fotókkal bemutatva mindazt, amit a Nemzeti Parkról, a szigetekről tudni érdemes. Ebéd után visszaindulunk, s ismét több fotószünetet tartva visszaérkezünk San Sebastianba, ahol egy rövid szabadidő keretén belül megnézhetjük a híres Kolumbusz-házat, ahol Amerikába tartó útja során utoljára állt meg Kolumbusz Kristóf vizet felvenni. Az esti órákban érkezünk vissza Los Cristianosba, ahonnan busszal minden kedves utasunkat a szálláshelyéig viszünk.

• a kirándulás ára TARTALMAZZA az étkezéseket, a komp árát